ویزای سریلانکا

از کشورهای جذابی که واقعا می توان به عنوان بهشت روی زمین از آن نام برد، کشور سریلانکا است افرادی که قصد دارند به این کشور سفر نمایند، با طبیعتی غیر قابل باور و اماکن گردشگری بسیار جذابی مواجه می شوند که ممکن است تا سالیان سال همچنین تصوری از زیبایی و گردشگری نیز در ذهن خود نداشته باشند. این کشور لقب سواحل بی انتها را برای خود به یدکی می کشد. اگر به دنبال یک سفر خاص و منحصر به فرد هستید پیشنهاد ما سفر به کشور سریلانکا است. برای سفر به این کشور لازم است ویزای سریلانکا را اخذ نمایید. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی را از این کشور در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

سفر به سریلانکا

این کشور در آسیای جنوبی قرار گرفته و یکی از دلایل جذابیت آن قرار گرفتن در کنار اقیانوس هند است. سریلانکا دارای آب و هوای استوایی و بسیار عالی می باشد و افرادی که به آب و هوای نه سرد و نه گرم و بلکه متعدل علاقه مند هستند؛ این کشور یکی از بهترین گزینه ها برای سفر آنان می باشد. مردم این کشور به زبان سینهالی صحبت می کنند، واحد پول این کشور نیز روپیه می باشد و با مساحتی در حدود 65 هزار کیلومتر انواع سرگرمی ها را برای مسافران به ارمغان می آورد. شما در این کشور از موج سواری و غواصی گرفته تا تفریحات ماجراجویانه و هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد. در سال های گذشته روز به روز به محبوبیت این کشور در بین مردم جهان افزوده می شود. یکی از مهم ترین جذابیت های سفر به سریلانکا داشتن هتل های بی نظیر و لوکس با امکانات منحصر به فرد است.

اخذ ویزای سریلانکا

برای سفر به این کشور لازم است که ویزای سریلانکا را اخذ نمایید. همانطور که می دانید هر کشوری برای مسافران و گردشگری را که قصد سفر به آن کشور را دارند انواع ویزاها را در نظر گرفته است و بسته به هدف و شرایطی که دارند ویزای مورد نظر به آنان تعلق می گیرد، این ویزا ها شامل ویزای کاری سریلانکا، ویزای تحصیلی سریلانکا، ویزای ترانزیت، ویزای تجاری و انواع دیگر ویزاها می باشد. اما اگر قصد دارید به سریلانکا سفر نمایید می بایستی ویزای توریستی سریلانکا را اخذ نمایید. اتباع ایرانی که قصد سفر به این کشور را دارند می توانند ویزای الکترونیکی این کشور را اخذ نمایید و بدون مراجعه حضوری و به صورت اینترنتی در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ویزای خود را دریافت نمایید. سفر هالیدی کارگزار اخذ ویزا و یکی از همکاران مجوعه ویزا یونایتد است که شما می توانید با خیال راحت ویزای الکترونیکی سریلانکا و دیگر کشورها را از این مجموعه دریافت کنید.

شرایط لازم برای اخذ ویزای سریلانکا

باید توجه داشته باشید که بسته به نوع ویزا مدارک مورد نیاز نیز متفاوت می باشد اما به صورت کلی این مدارک شامل پاسپورت با 6 ماه اعتبار، مدرک رزرو هتل، بلیط رفت و برگشت، نامه قبولی از دانشگاه برای ویزای تحصیلی، دعوتنامه از سمت کارفرما برای ویزای کاری، تمکن مالی برای ویزای تحصیلی و کاری و یک قطعه عکس می باشد. مزیت اخذ ویزا از طریق سفر هالیدی این است که شما می توانید در کمتر از 3 روز ویزای خود را دریافت نمایید. برای سفر به این کشور بعد از اخذ ویزا امکان تمدید ویزا نیز برای شما وجود دارد در بار اول 30 روز، بار دوم 60 روز و برای بار سوم نیز 90 روز اجازه تمدید به شما داده خواهد شد.

اخذ ویزای سریلانکا با سفر هالیدی

سایت سفر هالیدی این امکان را برای شما فراهم می آورد که بتوانید ویزای خود را در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه و بدون مراجعه حضوری دریافت نمایید بدین منظور می توانید با ورود به صفحه ویزای سریلانکا و ارائه مدارک لازم و پرداخت هزینه آن، درخواست خود را برای اخذ ویزای این کشور ثبت نمایید.


  با ثبت آنلاین ویزای سریلانکا در لینک زیر از تخفیف ویژه برخوردار شوید


اخذ ویزای آنلاین سریلانکا

تماس با ما

10 / 10
از 10 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :